woensdag 22 augustus 2012

Toyota Prius

Ik heb enige tijd terug al besloten om mijn Toyota Prius op te rijden en daarna pas een nieuwe auto uit te zoeken. Dat betekent dat ik ben gaan uitzoeken welke snufjes de auto nog meer heeft naast de adaptive cruise control, de telefoon koppeling, het navigatie systeem, de automatische lichten en ruitenwissers en ga zo nog maar even door.

Het eerste wat ik deed was wat beter naar de cruise control te gaan kijken. Het automatisch afremmen als je te dicht op een andere auto zit is heel erg prettig maar hij deed dat al heel erg snel. Er konden nog wel zes auto's tussen in en de mijne begon al met bij remmen. Na enig onderzoek blijkt er een knop op mijn stuurwiel te zitten waarmee ik de afstand kan instellen waarop de auto automatisch begint met remmen. Ik heb nu de ideale afstand gevonden en maak veel meer gebruik van mijn adaptive cruise control. Volgende features wordt de spraak bediening van mijn navigatie systeem en het automatisch inparkeren van de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten