dinsdag 28 augustus 2012

Sarah in het kwadraat

De twee jarigen
Maandagavond was het een 110e verjaardag in  totaal en drie verjaardagen apart. De roode baron bestond 10 jaar, de eigenaresse werd die dag 50 en een van haar vriendinnen was ook net 50 geworden. Dat betekende dus een groot feest en ik zag 's middags al wat foto's op facebook met een vol terras, want het was wonder boven wonder, schitterend weer.

Toen ik 's avonds arriveerde was het nog steeds mooi weer en dus zat ik lekker buiten voorzien van een glas Moët & Chandon. De kroeg was binnen helemaal leeggehaald, alle krukken en tafeltjes waren verdwenen zodat er genoeg ruimte was voor alle gasten en er ook nog gedanst kon worden. Ik bleef echter heerlijk buiten zitten met een aantal anderen, genietend van het mooie weer. Zo zagen wij dan ook als eerste de grote schaal met hapjes arriveren , want zoals elk Aziatisch feest is is een feest pas compleet als er eten op tafel staat en dan geen blokjes kaas en worst. Op een gegeven ogenblik ging het hele gezelschap naar binnen waar het feest losbarstte. Het was allemaal erg gezellig en het feest duurde tot in de kleine uurtjes maar ik ging bijtijds naar huis want dinsdag was tenslotte weer een gewone werkdag. Wat mij betreft een prima start van de week nu kijken of we dit nog kunnen overtreffen in de rest van de week.

1 opmerking: