dinsdag 21 augustus 2012

Wegwerkzaamheden dag 1

Vandaag was het dan zover de aangekondigde weg werkzaamheden zijn gestart. Dat merkte ik al toen ik wegreed en de ringweg op wou rijden want die toerit was afgesloten. Na enig zoeken vond ik toch een manier om de ringweg op te komen richting A10 (waar ik normaliter via de A9) ga. Verder had ik echter geen problemen en reed fluitend weg.

Terug was het verhaal anders, ik doe altijd boodschappen op het België plein en vandaag dus ook. Vanuit die richting kom je mijn wijk nu echter niet in (dat gaat dus via de A9 kant) en aangezien mijn wijk behoorlijk door water ingesloten is moest ik er helemaal omheen rijden om weer binnen te komen. Dat wordt even aanpassen de komende weken. Volgens de bordjes zijn de werkzaamheden op 7 september afgerond maar Amsterdam heeft niet zo'n goede reputatie met planningen, hopelijk gaat dit project wel volgens planning en blijft de overlast voor mij tot drie weken beperkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten