zaterdag 1 september 2012

Texas playlist

Enkele maanden geleden vertelde ik al dat ik een spotify gebruiker was geworden, dankzij het gratis abonnement dat ik van mijn provider xs4all had ontvangen. Ik ben er erg tevreden over en gebruik het zowel op mijn mobiel, mijn eigen computer als de laptop van mijn werk.

Nu is de voorpret van de Texas vakantie al aangebroken terwijl de vakantie pas over ruim acht maanden (2e pinksterdag) start. Een van de dingen die ik met Frank, Simon en Dennis schaar is onze voorliefde voor muziek. Na de muziek vakantie van dit jaar gaat Austin ons wederom veel muziek brengen en we hadden het al over typische nummers uit Texas zoals deze evergreen. Op een gegeven ogenblik kreeg ik dan ook het lumineuze idee om een Texas playlist aan te maken in Spotify waar we allemaal nummers in konden zetten. De voorwaarden zijn simpel. Het nummer moet of Texas of een van de steden die we bezoeken in de titel hebben. Al snel stonden de eerste nummers erin waarbij vooral deze Johnny Cash bijdrage niet onvermeld mag blijven, die gaat namelijk over The Alamo, een van de historische sites die we willen gaan bezoeken. Mij benieuwen hoe groot deze playlist gaat worden.

3 opmerkingen:

  1. Kleine aanpassing: we vertrekken op Hemelvaartsdag en komen 2e pinksterdag terug. Het zijn de nuances, he :-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien ook het volledige werk van Texas toevoegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @unknown: In ieder geval een aantal nummers!

    BeantwoordenVerwijderen