vrijdag 17 augustus 2012

Flashback Engeland 2003

Het is weer tijd voor een flashback en deze keer wederom naar Engeland. Dit was mijn enige visite aan Engeland waarbij ik niet naar Londen ben geweest, alhoewel alle dorpjes die ik bezocht heb om Londen heen lagen.

Er was nog een tweede reden waarom dit een unieke flashback is en dat is dat het mijn eerste (en tot nu toe enige) zakenreis naar het buitenland is geweest. Ik heb inmiddels half Nederland afgereisd op diverse soorten zakelijk trips zoals klant bezoeken, cursussen, demo's, seminars en dergelijke maar het buitenland had ik nog nooit bezocht.

Denk nu trouwens niet aan luxe business class reizen met vijf sterren hotels en bezoekjes aan nachtclubs en champions league wedstrijden (onze partner SX3 had een skybox bij Machester United, hun hoofdkantoor lag namelijk in Manchester) maar het ging om een retourvlucht met Easyjet naar Stansted en een overnachting in een simpel drie sterren hotel in Bracknell. Desondanks voelde ik mij zeer vereerd met deze zaken trip naar het buitenland.

Ga dan ook mee op mijn zakenreis naar Engeland in 2003, hopelijk zullen er in de toekomst nog meer zakenreizen naar het buitenland volgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten