donderdag 22 december 2011

Corporatie kerstmarkt

Elk jaar hebben wij een kerstmarkt waar wij i.p.v. de traditionele kerstpakketten zelf ons kerstpakket kunnen samenstellen. Dit jaar werd het idee geopperd om ook voor onze klanten een kerstmarkt te houden waar zij konden netwerken en onze nieuwste producten en diensten konden zien. Bijna vanzelfsprekend werd  ik gevraagd om te tonen waar mijn team de afgelopen tijd hard aan gewerkt had en wat wij bereikt hadden.

We hadden zowel een stand op de markt zelf als een tweetal sessies in de diverse zalen die wij hebben. Een collega van mij zou de stand doen met dezelfde zaken die ik en een andere collega eerder op het corporatie plein getoond hadden. Ik zelf zou een tweetal presentaties houden met onze nieuwste spullen. De dag was een doorslaand succes en zowel de sessies als de stand werden druk bezocht. Als ik onze marketing mensen zo beluisterde zou er volgend jaar best een tweede kerstmarkt kunnen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten