vrijdag 30 september 2011

Het corporatie plein

Vrijdag had ik een nieuwe ervaring voor mijn werk. Ik geef wel vaker demo's naast mijn normale werkzaamheden maar deze keer was mij gevraagd om op een beurs te staan. Mijn team had speciaal voor deze beurs een demo gemaakt en samen met een van de teamleden zou ik meehelpen op de beurs om alles te laten zien en uit te leggen. De wekker ging een uurtje vroeger dan normaal en ik stapte om half acht de auto in voor de rit naar de Expo in Houten. Geen onbekende plek voor mij want samen met Dennis, Frank & Simon had ik hier al meerdere strip beurzen gedraaid. Na een vlotte rit kwam ik ruim op tijd aan en liep naar onze stand die, ik moet het zeggen, er erg fraai uitzag.

Toen het hele beurs team gearriveerd was werd er een korte kick off gehouden en maakte ik zelf eerst een kort rondje over de beurs om diverse bekenden even te begroetten. Om half tien gingen de poorten open en stapten de eerste bezoekers de beurs binnen. Ik was al gauw in druk gesprek en dat zou zo door blijven gaan tot drie uur. De catering was gelukkig goed verzorgd want door de hitte en het vele praten gingen er aardig wat liters water doorheen. Na drie uur begon de beurs leeg te lopen en was er tijd om met kennissen van partner bedrijven te praten over hun beursdag. Even later gingen de bitterballen, vlammetjes, wijn en bier het water, fris, jus en de sandwiches vervangen die tot die tijd rondgebracht werden en werd het tijd om uit te puffen want het was een vermoeiende dag geweest. Om vijf uur stapte ik de auto in (wat een luxe in tegenstelling tot de strip beurzen hoefde ik n iet zelf de stand af te breken).

Het enige slechte aan de dag was de verschrikkelijke file die er stond om Houten te verlaten. Het duurde een tijdje voor ik op de snelweg was maar toen ik daar was kon ik full speed naar Amsterdam rijden. thuisgekomen was het eten, koffie en slapen want de beurs dag had mij behoorlijk vermoeid. Ik had het echter voor geen goud willen missen want naast de successen die we gescoord hadden had ik me ook ontzettend vermaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten