woensdag 7 december 2011

Goed voorbeeld doet goed volgen

Nee, het is geen fout dat jullie twee dagen achter elkaar dezelfde foto terug zien op het blog, aangezien ik twee dagen achter elkaar hetzelfde heb meegemaakt.

Deze dag reed ik via de a10 richting Almere en het feest begon bijna direct. De a10 splits zich al snel en meteen na de splitsing begon het verkeer al langzamer te rijden. Er stonden twee wagens stil op de linkerbaan die elkaar iets te dicht genaderd waren. Ik was er echter vlot voorbij en tufte vrolijk verder tot het tijd was om de bocht naar de A1 te nemen. Ik reed in de buitenbaan en gelukkig niet al te hard want er stond daar een auto stil en de bestuurder stond vrolijk op de weg te bellen. Al vloekend  op de idioot wisselde ik van baan en zag toen in de berm een andere auto op zijn kant liggen. Ik heb me de hele weg naar Almere af lopen vragen welk bizar ongeluk daar gebeurd was maar kon niets verzinnen waardoor er een auto stil staat in de rechter baan en een andere auto naast de linker baan op zijn kant in de berm ligt. Ook op mijn werk kon ik niets op het internet vinden dus dit zal voor mij altijd tot de onopgeloste mysteriën blijven behoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten