maandag 12 december 2011

Café Cuba

Een hele goede vriendin van mij gaat binnenkort (weer eens) naar Azië op vakantie en als een van ons op vakantie gaat hebben we de goede gewoonte om vlak daarvoor af te spreken. Normaliter maken wij dan een start bij het elfde gebod om daarna wat te gaan eten maar deze keer vroeg zij aan mij of ik café Cuba kende. Ik was hier jaren terug voor het laatst geweest en we spraken om half vier af.

Tegen kwart voor vier (ik kende mijn vriendin) arriveerde ik en naar bleek was zij pas een paar seconden binnen na een shop actie in de PC Hooftstraat. We zetten ons neder in de luie leren stoelen die voor in de zaak stonden en bestelden een Corona, pilsje en wat nachos bij de bardame. Onder het genot van Zuid-Amerikaanse klanken praten we, dronken we en verorberden onze nachos. Een prima begin van onze laatste dag in 2011 aangezien ze pas na de jaarwisseling weer in Nederland terug zou komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten