woensdag 14 december 2011

Eindelijk weer A fusion

Na ons drankje in Café Cuba was het tijd om wat te gaan eten. We hadden afgesproken om naar Bird te gaan maar tijdens het borrelen werden er al diverse opmerkingen gemaakt en het eindresultaat was dat we bij A-fusion naar binnen stapten. Bird zal tot een volgende keer moeten wachtten.

We werden hartelijk begroet door de eigenaresse, ondanks het feit dat ik al maanden niet meer langs geweest was, een omissie die ik goed ga maken, ik zal weer wat vaker langsgaan in mijn favoriete restaurant op de zeedijk. Aangezien we erg vroeg waren (5 uur) was er plaats, normaliter als we om zeven uur binnenkomen is de tent afgeladen en is er geen vrij plekje meer te vinden. Mijn vriendin begon meteen te bestellen en naast favorieten als de eendenpannekoekjes, de oesters met tausi en de ossenhaas saté bestelden we ook een schaaltje met sashimi.

Al gauw zaten we te smikkelen en te smullen maar keken vreemd op toen de ossenhaas arriveerde. In plaats van de saté kwam er een schotel met ossenhaas en groeten in tausi met rijst er bij, Mijn vriendin had in al haar enthousiasme bij het bestellen het verkeerde gerecht aangekruist. Het was een prima gerecht en het verdween even moeiteloos als de andere gerechten. Het enige nadeel was dat het een groot gerecht was en we dus vol zaten en geen andere dingen meer konden bestellen. Dat betekende alleen nog espresso en cappuccino voor we zeer voldaan het pand verlieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten