dinsdag 20 december 2011

Moderne media

Gisteren was ik jarig en zoals vaker op mijn verjaardag werkte ik die dag. In tegenstelling tot andere jaren was ik slecht bereikbaar i.v.m. presentaties e.d. Zo kon ik niet het gebruikelijke telefoontje van mijn ouders in ontvangst nemen en kon ik alleen maar een korte reactie sturen op het sms'je dat ik van ze kreeg.

Andere dingen liepen echter de hele dag door. Via mijn iPhone kreeg ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de ene na de andere felicitatie binnen. Vele berichtjes via facebook en wat uitgebreidere boodschappen via Whatsapp. Elk moment dat er pauze was kon ik weer meer felicitaties voorbij zien komen. En niet alleen uit ons kale kikkerlandje maar ook uit Aziatische landen zoals Singapore kwamen de groeten binnen.Nu mag Beatrix gezegd hebben dat het leven verkilt door de social media, ik vond het een erg warme dag!

1 opmerking:

  1. En 21 januari zetten we de feestelijkheden in person nog even een keer door!!! Eten via de virtuele kanalen is het nog net niet :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen