dinsdag 23 november 2010

Weer thuis

Ik ben inmiddels alweer ruim een dag thuis en ik voel me prima. Zo te zien heeft het ochtend dutje op de maandagmorgen prima gewerkt en heb ik geen enkele last van jetlag. De koffers zijn uitgepakt, de eerste was is gedaan en de boodschappen zijn binnen. De foto selectie is gemaakt zodat ik anderen straks niet met een kleine 1000 foto's ga vervelen maar met een beschaafd aantal. Ik heb deze week nog vrij dus kan nog lekker uitrusten en van alles en nog wat doen zoals familie bezoek en de foto's ook op facebook zetten. Het enige wat tegenvalt (en niet weinig ook) is de temperatuur. Het is gewoon verschrikkelijk koud hier als je net terug komt uit Azië. Ach ik zat daar over de hitte te klagen dus als een echte Hollander is het nooit goed.

1 opmerking:

  1. Zo te zien een topvakantie!
    Helaas voor je weer tijd om aan het werk te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen