vrijdag 26 november 2010

Jubilea

Alhoewel ik deze week nog vrij had was donderdag toch een dag die al met het werk te maken had. Twee collega's vierden op die dag een jubileum en hadden mij ook uitgenodigd voor het etentje bij wok restaurant Atlantis in Almere. De start was om 18:00 dus ik vertrok ruim op tijd (17:00) van huis. Ruim op tijd dacht ik maar dat was toch echt niet zo. Mijn normale woon werk verkeer rijdt tegen de file in maar als je om 17:00 naar Almere vertrekt zit je dik in de file. Ik kwam dus pas om half zeven binnen en de speeches waren al in volle gang. Ik kreeg snel een drankje en ging zitten om naar het staartje van de laatste speech te luisteren voordat het tijd was het wok buffet op te zoeken. Het eten en drinken was prima en het gezelschap aangenaam. Lekker bijpraten over de afgelopen weken waarbij iedereen uiteraard erg in mijn afgelopen vakantie geïnteresseerd was. Alleen, en daar kan niemand wat aan doen, het haalt het niet bij een stalletje in Bangkok waar je rond middernacht grote groepen mensen op ziet neerdalen om van een laatste maaltijd te genieten voor het slapen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten