zaterdag 6 november 2010

Brand in Mokem

Vrijdagochtend was ik in de auto gestapt voor mijn dagelijkse ritje naar mijn werk. Zoals gewoonlijk reed ik vlot over de A9 totdat ik bij de afslag A2 A9 kwam. Er stond een file en de linkerbaan bleek afgesloten te zijn. Even later bleek ook de volgende baan afgezet te zijn en was de enige optie de afslag naar Utrecht. Vooruit kijkend zag ik donkere wolken boven de weg hangen en achter mij kwam brandweer en politie aansnellen. Er bleek een vrachtwagen in brand te staan en de weg was afgezet. Dat dwong mij de A2 op te rijden en er bij de eerste afrit weer af te gaan. Via een rondje snelweg kwam ik tenslotte toch op mijn werk met een kwartier vertraging. Slechts een kwartier want op de nieuwssites kon ik volgen dat de vertragingen al tot een uur waren opgelopen. Nu ja toch wat meegemaakt op de laatste werkdag voor de vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten