dinsdag 9 november 2010

Schiphol

Èindelijk was het dan zover, het tijdstip van vertrek was aangebriken. Ik zou eerst door een vriendin naar Schiphol gebrsacht worden maar een collegatje had problemen met haar auto en had gevraaghd of ze mijn auto in de vakantie kon lenen. Uiteraard geen probleem en ze bood meteen aan om me dan naar Schiphol te brengen en weer op te halen. Erg lief want we komen tenslotte om half zes in de ochtend aan. Ik was als eerste oip Schiphol, mijn resigenoot arriveerde enkele minuten later. We gingen flux door de douane aangezien ik al online ingeschekt had. Eerst maar wat eten aangezien het 18:00 uuir was. We liepen eerst de foodcourt binnen maar de bediening daar wenste niet te werken. We verieten het foodcourt dus meteen en begaven ons bij restauirant the brasserie.

Een vriendelijke blonde dame bracht ons de kaart en aangezien het wildseizoen was had ik geen moeilijke keuze. Ik ging voor een wildsoep en het hertenbiefstukje waar mijn maat voor garnalen cocktail en kalfsoester ging. Beide een glas rode wijn erbij en thee en espresso na en we konden Schiphol verder onveilig gaan maken. Het is inmiddels tien over zeven dus nog 1 uur en 40 minuten tot het vertrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten