zondag 21 november 2010

Ziekjes

Na het ontbijt van deze ochtend was Ron weggegaan voor zijn pak en ik zat in de lounge van het hotel het blog bij te werken. Ik voelde me niet helemaal lekker (maagkrampjes en een lichte verhoging) en toen Ron terugkwam besloot ik nog maar een tukje te doen. Dat hielp niet echt en met de schrikbeelden van Dennis en zijn ijsklontje in India (en vervolgens een abbonement op het toilet in het vliegtuig) besloot ik toch maar de hotelarts te laten komen. Uiteraard voldeed de goede man aan de bekende cliché´s, het was een oudere Chinese man. Zijn conclusie was dat ik waarschijnlijk iets te spicy had gegeten de avond te voren en dat mijn maag daar problemen mee had. Niets aan de hand volgens hem maar aangezien ik de volgende dag weer terug zou vliegen besloot hij me toch een batterij aan medicijnen te geven zodat ik niet het risico zou lopen om twee dagen en een vlucht op het toilet door te moeten brengen. Ook kreeg ik het advies om erg vroeg (als in nu) onder de wol te kruipen zodat ik de volgende ochtend weer fris zou zijn. Hij zou ´s ochtends terugkomen voor een extra controle om te kijken of alles in orde was. Welnu na een erg lange nachtrust voelde ik me weer pico bello en de dokter bevestigde dat. Hij gaf alleen wel aan dat ik de medicijnenkuur netjes moest afmaken en niet moest stoppen nu ik me weer goed voelde.

2 opmerkingen: