zaterdag 6 november 2010

And the winner is

Toen ik op mijn werk was was een van mijn collega's in licht euforische stemming. Hij had een email uit zijn spambox weten te redden met de mededeling dat hij een iPad had gewonnen bij een verloting van de VX company. Meestal zijn dat soort mailtje oplichting maar hij had tijdens een seminar meegedaan aan de rebus voor een iPad bij de VX company, dus de kans dat het klopte was wel erg groot. Na wat heen en weer gebel bleek de mail op waarheid te berusten en vroeg hij mij of ik tijd had om even met hem op en neer naar Baarn te rijden om het kleinood op te halen (je kan niet zeggen dat hij haast had). Uiteraard geen enkel probleem en tijdens de lunch reden wij naar Baarn waar hij, zonder uitgebreide fotoshoots en andere pr achtige zaken zijn prijs in ontvangst mocht nemen. Op kantoor moest de iPad uiteraard uitgepakt worden en onder vriendelijke aansporingen van zijn collega's begon hij zich de wereld van Apple eigen te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten