maandag 22 november 2010

Siam Niramit


Het nadeel van dit dagje onder de wol was wel dat ik onze laatste activiteit niet kon meemaken. Wij zouden een bezoekje brengen aan de show Siam Niramit. Dit was een must see volgens mensen die hier geweest waren en volgens onze gids. Ik lag dus te pitten en Ron werd om 5 uur door onze gids opgepikt. Niet alleen hij maar ook een Australisch stel dat hier verbleef (en dat stel was zo tevreden over onze gids op hun eerste vakantie hier dat zij haar alles deze keer hadden laten regelen) ging mee. Volgens Ron heb ik heel wat genist. Een fantastsiche show met zang, dans, kostuums, olifanten en watervallen over de geschiedenis van Thailand op het, volgens het Guiness book of records, grootste podium ter wereld. Onderdeel van de show was ook nog een fantastisch Thais banket en ik baal er wel van dat ik dit heb moeten missen. Ach volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten