maandag 15 november 2010

Primavera


Vervolgens werd het toch echt wel tijd om te gaan eten daar we de lunch geskipt hadden door de vliegreis. We kozen voor Italiaans restaurant primavera (uiteraard met Thaise bediening). Het werd klassiek Italiaans met drie gangen, antipasta, primi en secundi. Alleen ik deed leuk door in het Italiaans te bestellen (de kaart was in het Engels en Italiaans) en dat was toch wel moeizaam. Ik had de vitello tonato besteld maar deze bleek op te zijn (of het kalf of de tonijn was er kennelijk niet meer). Dan maar een caprese vooraf en die was erg goed. Mijn primi was een risotto met funghi maar die bleek ergens vertaald te zijn als een risotto della mare. Ach ik maakte er geen probleem van en liet ook deze gang verdwijnen. Mijn hoofdgerecht, de tonijn steak verscheen wel zoals besteld en was erg goed te noemen. Ron had geen problemen, zijn gangen kwamen zoals besteld maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij ze gewoon op de kaart aangewezen had. We dronken er een mooie Riesling bij uit het favoriete wijnhuis van Ron en verlieten met vriendelijke lachjes het restaurant. Het enige probleem is nu nog dank je wel in het Thais te zeggen. Dat lukt ons nog steeds niet alhoewel de dames in het restaurant ons flink aan het coachen waren. Het sawadee kap (hallo) lukt probleemloos, dankjewel gaat nog wel even duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten