dinsdag 30 november 2010

Geen Suvarnaphum

Maandag zouden we naar paradiso gaan voor een concert en als goed gebruik hoort daar een diner bij Suvarnaphum aan vooraf te gaan. Ik had mijn auto 's ochtends bij de garage neergezet voor een APK keuring en had ook nog een collega die meereed. Om alles nog eens wat makkelijker te maken zou het in de middag ook nog eens gaan sneeuwen en dan raakt het Nederlandse verkeer zwaar in paniek. Ik besloot dan ook ruim voor vier uur mijn werk te verlaten zodat ik ruim op tijd in Amsterdam zou zijn. Helaas was het na drie uur gaan sneeuwen en het ritje naar de garage kostte al een uur. Voeg daar een uur aan toe om Almere te verlaten en nog een uur om thuis te komen en  ik was drie uur onderweg. En dus te laat om nog mee te kunnen tafelen bij Suvarnaphum. En als de oorzaak nou een hevige sneeuwval zou zijn geweest, niets van dat alles. Er lag nog geen drie centimeter sneeuw en iedereen was weer in paniek. En dat terwijl ik probleemloos en zonder enig probleem de kilometers aflegde vandaag. Of zou dat toch komen omdat mijn winter banden er al onder zaten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten