zondag 7 november 2010

Verjaardagsfeestje

Na het familie gebeuren was het tijd om naar de stad te gaan een vriendin van ons was om middernacht jarig en wou dat in het elfde gebod vieren. Ik kwam na tien uur in een druk café binnen en spotte ons groepje meteen. Het was echter wat lastig door de menigte heen komen dus ik bleef bij enkele andere bekenden hangen. Een van deze bleek ook een foursquare gebruiker te zijn en was degene die mij net weer als mayor van het elfde gebod gewipt had. Een foursquare buddy rijker bereikte ik ten slotte mijn eigen gezelschap dat zich al te goed deed aan de diverse bock bieren die er op de tap waren. Om middernacht was het dan zover en naast de telefoontje van moeder en zus mocht de jarige bij ons een mooie kaart,enkele cadeaus en vele zoenen in ontvangst nemen. Daarna was het nog tijd voor een rondje kroegen met bezoeken aan de roode baron, de mekhong river en San Francisco als afsluiter. Moe maar voldaan ging ik naar huis. Alleen nog de zaterdag en de zondag te gaan voor het tijd voor vertrek is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten