zaterdag 13 november 2010

Ontbijt in het Pan Pacific

Na een goede nachtrust en geen vroeg opstaan, alhoewel de wekker kennelijk niet helemaal goed gezet was, iemand beweerde dat de wekker om half zes afging, iemand anders heeft daar niets van gemerkt, stonden we tegen negen uur op. Het ontbijt in het Pan Pacific is overweldigend te noemen. Naast wat we al gewend waren in ons vorig verblijf stond hier ook nog een tweede kookeiland met een aparte kok, was er een kaasplateau met mooie kazen, waren er diverse soorten gerookte vis, was er echte verse jus d'orange. Deze keer hebben we maar een mooie omelet door de kok laten bereiden en die was het opeten waard. De dame die ons begroette bij het binnenkomen bleek de gasten in hun eigen taal te begroeten en vroeg ons dus direct hoe good morning in het Nederlands moest. Ze concludeerde (helaas terecht) dat het net Duits was.
De foto's hebben trouwens niets met het ontbijt te maken maar zijn de nog beloofde foto's van de lift. Stoer opstijgen uit een bak met water naar 9 hoog lukt mij gelukkig nog wel, maar ik ben blij dat we niet hoger zitten. Daarnaast nog wat hotel zaken waar ik gewend aan kan raken. Je wasgoed komt uiteraard gestreken weer terug maar de overhemden zijn weer net zo verpakt als je ze in de winkel koopt. Dus met boord houder en weer in plastic verpakt. In de middag komt er nogmaals iemand in de kamer kijken of er nog wat handdoeken verwisseld moeten worden en of er nog wat aan kant gelegd moet worden. Dit verklaart het mysterie van mijn badjas die gisteren weer gevouwen op mijn bed lag. Ik wil dit thuis eigenlijk ook wel heel erg graag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten