dinsdag 9 november 2010

De vlucht

We vertrokken iets te laat van Schiphol maar de piloot wist de verloren tijd snel goed te maken en we lagen alweer op schema. Dit was mijn eerste avond/nacht vlucht en ik hoopte dat ik een beetje kon slapen zodat ik niet gebroken in Kuala Lumpur zou aankomen. Toit mijn verbazing werd er om 11 uur een avondmaaltijd geserveerd en ik moest mij dus losrukken van het prima entertainment systeem met meer dan 40 films, vele tv series, muziek (zelfs Airbourne zat in de bibliotheek) om een eenvoudige doch voedzame maaltijd te verorberen. Door wat geschuif met de plekken en een assertieve opmerking aan onze kant hadden we al snel een drie stoelen plek voor ons tweeën zodat we wat meer ruimte hadden. Ik doezelde wat, sliep wat en lusiterde naar de prima muziek en wist redelijk te rusten. De volgende ochtend (1 uur in Maleisië, werd er een ontbijt geserveerd en precies kwart voor vier landen wij in Kuala Lumpur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten