donderdag 25 november 2010

Koelkast magneten

Vandaag even een bezoek gebracht aan mijn ouders die wel erg benieuwd waren naar de vakantie verhalen. Uiteraard waren de foto's belangrijk om te zien (en dat is toch heel wat makkelijker geworden in het digitale tijdperk) maar ook de koelkast magneten waren erg belangrijk. Ik legde dan ook netjes de magneten en mijn notebook klaar voor ik het ritje naar mijn ouders inzette.

Rond twee uur zat ik gezellig aan de thee en liet alle foto's zien en gaf de magneten aan mijn moeder. Het nadeel van bloggen over je vakantie werd ook meteen duidelijk, er zijn een stuk minder nieuwe verhalen te vertellen want het merendeel is al opgeschreven en gelezen als je terugkomt. Toch was het een gezellige middag en de volgende afspraak is al gemaakt, dat is gourmetten met sinterklaas bij mijn zusje. Want over ruim een week is het al weer zover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten