donderdag 4 november 2010

De vier provinciën

Afgelopen dinsdag was een vier provinciën tour. Een van onze account managers had gevraagd of ik een demo bij een van onze klanten wou verzorgen. Hij zei nog dat de klant in Ommen zat en uiteraard zei ik ja. Toen ik mijn Tom Tom instelde kwam ik er echter achter dat Ommen niet om de hoek lag, sterker nog het was zo'n 150 km rijden vanaf Amsterdam. Maar ja wie A zegt moet ook B zeggen en zo reed ik op deze mooie dinsdag door vier verschillende (Noord-Holland, Flevoland, Gelderland & Overijssel) provincies heen. Wel met een mooi eindresultaat want de klant was zeer geïnteresseerd in wat wij te vertellen hadden dus ik stapte met een goed gevoel in de auto voor de terugrit naar Amsterdam. Maar wanneer doet iemand mij nou eens een demo sessie bij een klant die in de omgeving van Amsterdam gevestigd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten