dinsdag 10 januari 2012

Wetterskip Fryslan

Het was al weer enige tijd geleden dat ik een demo had gegeven. Dat was ook de bedoeling want het geven van demo's en presentaties behoort niet tot mijn primaire werkzaamheden.

Er moest echter weer een demo gegeven worden aan een wat aparte partij, het waterschap Friesland. Het waterschap heeft een erg groot applicatie landschap en wilde een indruk krijgen wat er mogelijk was met een product als Cordys. En bij dit soort sessies heeft men om de een of andere reden altijd een behoefte aan mijn expertise. Het was een interessant maar vermoeiende sessie die ruim zes en een half uur duurde. Onze bezoekers gingen weg met een goed gevoel, maar ik had het wel gehad na een dergelijke langdurige sessie. Wat mij betreft mogen anderen dit soort klussen van mij gaan overnemen dan kan ik mij weer op mijn primaire verantwoordelijkheden concentreren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten