zaterdag 28 januari 2012

De Muppets

Kermit
Dat de Muppets nog steeds een prominente plaats in het hart van menigeen in nemen was duidelijk te merken. Ik heb ook goede herinneringen aan de Muppets, zowel de tv serie als aan de 3D film die ik in Walt Disney World in Orlando gezien heb.

Toen Albert Heijn dan ook met de Muppet hand poppen actie begon als de zoveelste deal die ze met het Walt Disney concern hadden namen er opeens allerlei vriendinnen contact met mij op. Bij de meeste Albert Heijn spaar acties krijg ik hooguit van mijn zusje te horen of ik stickers, voetbalplaatjes of andere ongein voor haar wil bewaren was dat bij de Muppets duidelijk anders. Als eerste nam een goede vriendin contact op met de vraag of ik de punten voor haar vast wilde houden want zij moest en zou een Kermit handpop hebben. Zij was niet de laatste want de vraag werd meer en meer gesteld en met name Kermit was iedereen's favoriet. Ik kan iedere Kermit fan dan ook alleen maar aanraden om die zou gauw mogelijk te scoren. Het enige vreemde aan het hele verhaal is dat ik noch niets van mijn zusje gehoord heb. Kennelijk zijn de Muppets niet helemaal haar ding.

1 opmerking: