donderdag 19 januari 2012

De marsman

Sinds enkele maanden zijn wij een nieuwe collega rijker en ondanks het feit dat hij een harde werker en een prettige collega is heeft hij één hele slechte eigenschap waardoor ik mij afvraag of wij wel zo blij met hem moeten zijn.

Zijn vrouw werkt namelijk bij de Mars chocolade fabrieken en dat heeft zo wat nadelen te bieden. Op een gegeven ogenblik stond er op onze afdeling een mega pot met celebrations en daar werd flink uit gesnoept. Navraag waar dit lekkers vandaan kwam leidde al gauw naar Eddy en hij bekende dat zijn vrouw bij Mars werkte en af en toe wat magazijn dingetjes mee naar huis nam. Hij zette deze dan weer bij ons neer want dingetjes was een licht understatement. De celebrations toren was bijvoorbeeld bijna een kilo aan snaai.

Ondanks al mijn goede voornemens om er niets van te eten nam ik ook diverse chocolaatjes uit de toren tot we deze in no time helemaal leeg gegeten hadden. De volgende lading was een stuk gezonder, proef verpakkingen (een stuks per verpakking) kauwgom, maar nu staat er weer een foute doos, Twix limited edition. Ook van snaai worden er kennelijk collectors items geproduceerd en in dit geval is het Twix met witte chocolade i.p.v. melkchocolade. Ook hier heb ik er een van geproefde en het was best wel lekker. Verder ben ik er in geslaagd om van deze doos af te blijven, maar de verhalen over oranje M&M's gonzen al over de afdeling. ik hoop dat ik sterk ben en overal van af kan blijven want dit is uiteraard niet goed te noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten