vrijdag 6 januari 2012

Nieuwjaarsborrel

Donderdag was de nieuwjaarsreceptie van de afdeling van mijn werk.  Waar we dat in vroegere jaren inpandig vierden met een hapje en een drankje doen we dat tegenwoordig buiten de deur. Onze primaire stek is in de havenkom van Almere en dan bij (hoe verrassend qua naamgeving) grand café de Havenkom.

De receptie was van vijf tot zeven (daarna wou het café de ruimte weer terug voor zijn reguliere klandizie) en waar ik normaliter als eerste binnenkom (en als laatste vertrek) was ik er pas tegen zes uur. Het was gezellig druk en ik spoedde mij naar de bar voor een Leffe blond (die ze hier van de tap hebben) en raakte al snel in gesprek met enkele collega's. Het was erg gezellig en de sluitingstijd van zeven uur hebben we dan ook niet gehaald. Tegen zeven uur werd aan de lang blijvers (en ja daar hoor ik dus ook bij) gevraagd om richting de bar te bewegen zodat ze de tafeltjes voor de eters weer neer konden zetten. Uiteraard was dat geen enkel probleem en de laatste groep ging daar dan ook vrolijk verder totdat het richting half acht begon te gaan. Toen vond ik het wel genoeg worden (vrijdag moest ik ook weer aan de slag) en besloot te vertrekken. Het was een prima borrel en gelukkig staat de volgende alweer op de kalender, 26 januari geeft de PV een kick off borrel voor het komende jaar en uiteraard kun je mij daar weer vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten