dinsdag 24 januari 2012

Demo voor techneuten

Er was enige tijd terug al afgesproken (met mijn volledige instemming) dat ik minder demo's zou geven maar deze week was er dan toch een sessie met een klant waarbij om mijn input gevraagd werd. Het was namelijk een sessie voor een klant die misschien zelf met het Cordys platform wilde gaan ontwikkelen en deze keer moest er dus de diepte van het ontwikkel proces en het ontwikkel tool en methode ingedoken worden, bij uitstek een klusje voor mij als aanvoerder van het bouwteam. Ik liet de architectuur sessie en de inleiding aan mij voorbij gaan en schoof pas in toen we het echt over het Cordys platform gingen hebben.

In de nabespreking werd aangegeven dat het een goede sessie was geweest en dat de klant een goeden indruk had gekregen van de mogelijkheden van het Cordys platform. En ik moet bekennen dat ik er nog steeds achter sta dat ik geen demo's meer moet geven maar ik vond het toch weer erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten