dinsdag 17 januari 2012

Kas controle

Het begin van het nieuwe jaar betekent ook altijd het uitvoeren van een klusje waar ik niet echt op zit te wachtten. Ik heb een appartement en dat betekent dat ik ook lid ben van een VVE (een vereniging van eigenaren). Die vereniging van eigenaren wordt uiteraard door een bestuur geleid en daarnaast zijn er diverse commissies. Een van die commissies heeft de mooie naam kascommissie en daar ben ik de voorzitter van.

Wij controleren aan het eind van het boekjaar netjes de boeken zoals die ons door onze beheerder, Munnik bv, aangeleverd worden. Dit jaar was de commissie voor het eerst sinds lange tijd weer op de geplande sterkte (3 personen) en het was even wennen met een nieuweling erbij. Ik deed samen met mijn boven buurvrouw het werk al enige jaren en opeens moesten wij aan nieuwe persoon uitleggen wat wij deden en waarom wij iets deden. Het ging dit jaar echter ontzettend vlot en in nog geen twee uur waren wij klaar met de werkzaamheden. Nu alleen de jaarvergadering nog en het zit er weer op voor een jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten