vrijdag 27 januari 2012

Borrel

Dit jaar had de personeelsvereniging een leuke aftrap van het nieuwe jaar verzonnen. We zouden na werktijd een borrel gaan doen in brasserie bakboord en daarbij gelijk de mogelijke uitstapjes voor het nieuwe seizoen kunnen beoordelen en zelf suggesties kunnen doen. De meeting was van vijf tot acht gepland en ik had er best wel zin in. Bakboord is een goed restaurant en heeft een prima bittergarnituur bij de borrel in de aanbieding.

Aangezien ik nog een late vergadering had kwam ik pas tegen zes uur aan en helaas was de parkeerplaats van bakboord al vol zodat ik mijn toevlucht in de wijk moest zoeken. Toen ik binnenkwam was het erg druk, drukker dan bij vele peevee uitjes. Ik kreeg al gauw een pilsje toegeschoven, nam een bitterbal van een langslopend bittergarnituur en kreeg de enquete toegeschoven. De uitjes waren gegroepeerd in zaken als reisje, eten en drinken, sportief en nog het e.e.a. en per groep waren er meerdere opties. Per optie kon je met een kruisje aangeven of je hier wel of niet aan zou deelnemen. Daarnaast de mogelijkheid om eigen suggesties in te dienen. Ik was van plan om een whisky proeverij voor te dragen maar dat bleek al niet nodig te zijn die stond al op de kaart. Onder het kopje weekend weg waren twee opties te vinden, een bezoek aan Trier of aan Terschelling. Beide erg leuk en het zal mij benieuwen wat het gaat worden aan het einde van het jaar. Verder nog diverse leuke dingen zoals een kook studio en de al genoemde whisky proeverij. Ik denk dat het een leuk jaar gaat worden met peevee uitjes!

1 opmerking: