woensdag 11 januari 2012

Foto's

Normaliter verwacht je onder een titel als dit een verhaal over vakantie foto's, evenement foto's of een mooi app voor mijn iPhone die iets met foto's doet. Of zelfs een programma voor mijn pc om mijn foto's te indexeren, bewaren of andere mooie dingen mee te doen.

Niets van dit alles is waar want dinsdag had ik een afspraak bij mijn tandarts om röntgen foto's te laten maken van mijn gebit. Dit is iets wat zij elke paar jaar wil doen om ook op die manier de status van mijn gebit te beoordelen, maar ik ben een wat moeilijke patiënt. Waar zij bij een ander als onderdeel van de controle een setje foto's neemt ben ik na de controle en behandeling bij de mondhygiënist dusdanig gestrest dat het nemen van foto's een te grote aanslag op zowel mijn zenuwleer als die van mijn tandarts is. Daarom hadden we na de controle van december een aparte afspraak ingepland om foto's te maken. Ik arriveerde netjes op tijd, wachtte even in de wachtkamer (en werd meteen burgemeester van de praktijk op foursquare wat nog wat leuke facebook opmerkingen opleverde) en ging naar binnen voor de foto's. Vijf minuten (en wat zweetdruppels, kokhals nijgingen en zenuw aanvallen) later stond ik weer buiten. De klus was weer geklaard. Gelukkig duurt het weer een paar jaar voordat zij het tijd vind om nieuwe foto's te laten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten