vrijdag 6 november 2009

Vrouwen in het verkeer


Iedereen kent wel van die leuke filmpjes over parkerende vrouwen, en uiteraard hebben de dames tegenstrijdige argumenten over zowel hun kwaliteiten achter het stuur als over de kwaliteiten van de mannelijke weggebruiker. Een van de argumenten tegen de mannelijke weggebruikers is het gedrag in de files, ze zitten de krant te lezen, scheren zich, schenken koffie uit hun thermoskan en ga zo nog maar even door.

Toen ik vandaag naar mijn werk reed zag ik toch echt wel het overtuigende bewijs van het vrouwelijke talent achter het stuur. Ik reed om 11:00 op de A9 en zag voor mij op de linkerbaan een auto rijden die niet al te snel ging, waar waarschijnlijk een vrouw (want lange blonde lokken) achter het stuur zat en waarin vreemde bewegingen gemaakt werden. Toen ik er vlak achter reed werd mijn ergste vrees bewaarheid, een dame was bezig haar haar te borstelen met een vaartje van 90 km per uur.

1 opmerking:

  1. Het filmpje is schokkend :-). Je denkt bijna dat het in scene gezet is, maar dan zou het zo over the top zijn, dat niemand het zou geloven. Wat een pruts(t)er!!!

    BeantwoordenVerwijderen