maandag 23 november 2009

Ronsel praktijken


Onlangs heeft Dennis een aantal nieuwe volgers op zijn blog erbij gekregen. Nu staat ons Nuff Said blog op het schamele aantal van vier (4) volgers maar ik weet dat er meer lezers zijn. Vandaar ook deze oproep van mij aan die lezers om zich ook als volger aan te melden. Ik zal geen namen noemen maar ik spoor inwoners van steden als Amsterdam, Volendam en Zaandam aan om zich te registreren met alle voordelen (welke?) die dit oplevert.

Nu is het voor die lezers die ook al een Google account hebben een makkie om zich als volger aan te melden. Zorg dat je ingelogd bent met je Google account, klik op volgen in de menubalk et voila je bent volger geworden. Voor diegenen die nog geen Google account hebben, het is erg makkelijk om er een aan te maken en het geeft je mooie hulpmiddelen als iGoogle, Gmail, een deelbare agenda, een online foto album en uiteraard de mogelijkheid een eigen blog te openen. Dit zijn mooie hulpmiddelen die ik zelf ook al geruime tijd gebruik. Dus naast volger van je favoriete blog heb je meteen een assortiment aan handige web middelen erbij.

Ik zeg doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten