woensdag 20 november 2013

Tijdelijke (?) aanpasssing

Na een mededeling van mijn goede vriend Dennis over de teksten van mijn blogberichten zag ik dat de tekst niet meer netjes werd afgebroken zo werd het woordje toch over twee regels geplaatst met toc op de ene en h op de andere. Na wat onderzoek bleek dat de door mij gebruikte blogger sjablonen de oorzaak waren en dat het terugzetten naar de klassieke look de oplossing van het probleem was. Hierbij dus tijdelijk (geen idee hoe lang het gaat duren voor Blogger het probleem oplost) een terugkeer naar de klassieke look. Mocht alles te lang duren dan ga ik wel iets meer tweaken aan kleuren en instellingen maar voorlopig laat ik dit even zo staan. Ik ken in ieder geval een persoon die daar erg blij mee is en het helemaal niet erg vind als dit uiterlijk permanent zo blijft..

2 opmerkingen: