vrijdag 1 november 2013

Stormschade

Bij ons was het minder heftig dan hier
Toch nog een nagekomen bericht over de storm van kortgeleden. ook bij ons waren er slachtoffers te betreuren en wel drie bomen. In eerste instantie was het mij niet opgevallen want in deze tijden vertrek ik meestal in het donker en kom weer in het donker terug. Donderdag was het echter licht toen ik thuis kwam en toen zag ik dat drie van onze bomen het niet overleefd hadden,

De opruimingsdiensten waren al ter plekke geweest (geen idee wanneer) want alles was al in handzame blokken gezaagd en netjes bij elkaar geveegd. Schade was er verder ook niet want de bomen waren nergens op gevallen. Het enige wat nog overblijft is het opruimen van de restanten. Ik vraag me allen af of we nieuwe bomen gaan krijgen of niet, de tijd zal het leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten