vrijdag 15 november 2013

iPhone kopen

De 5s is de winnaar geworden.
Aangezien mijn bedrijf op Lumia smartphones overgeschakeld is komt daarmee ook een einde aan mijn zakelijke iPhone. Na een kort vergelijk tussen de twee toestellen gruwde ik van de Lumia en besloot dan maar om zelf een iPhone aan te schaffen.Ik besloot om echter te wachten tot de nieuwe types uit zouden komen en kon gelukkig mijn iPhone tot die tijd blijven gebruiken.

Zo ging ik dus mijn eerste mobieltje kopen (ik heb altijd alleen maar een zakelijk toestel gehad). Na wat wikken en wegen besloot ik tot aanschaf van de 5s over te gaan Deze was vanaf 28 oktober te koop in Nederland maar om nu als een idioot in de rij te gaan liggen om een telefoon te kopen, mij niet gezien. Het goedkoopst was het om hem inclusief abonnement te kopen maar dan is de telefoon niet simlock vrij en dat heb ik in Amerika wel degelijk nodig. Daarom werd het een losse iPhone en een sim only abonnement. Wat bleek, de 5s is alleen te koop inclusief abonnement, voor losse iPhone´s houdt het op bij de 4s en dat is geen optie.Gelukkig heeft Apple een hele mooie app en na een paar minuten was ik de trotse eigenaar van een zwarte (spacegrijs volgens Apple) iPhone 5s. De levering vindt plaats tussen 21 en 28 november dus ik moet nog even geduld hebben.

1 opmerking:

  1. Jemig, terwijl ik net naar de USA ga en ze daar een stuk goedkoper zijn :-). Hoeveel GB heb je genomen?

    BeantwoordenVerwijderen