donderdag 28 november 2013

Broring

De winkel
Aan het begin van dit jaar had ik al besloten om een nieuw bed te gaan kopen maar door diverse oorzaken was het er maar nier van gekomen. Nu had ik met een goede vriendin afgesproken om samen een bed te gaan kopen en zij nam mij mee naar de winkel waar zij haar eigen bed ook gekocht had. Zo kwam ik 's ochtends dan ook bij haar aan en dronken we nog een kop koffie voor we naar het gelderlandplein liepen.

Broring is een erg mooie zaak en heeft een grote showroom met verkopers die hun vak verstaan. Er werd naar lengte, lichaamsbouw, gewicht en slaaphouding gekeken voor we naar een bed gingen kijken. Ik wist van te voren al dat ik een boxspring wilde hebben en de keuze viel op een mooi model van Kuperus van 2.10 lang. Na veel gesleep met diverse matrassen en proberen van mij werd er tenslotte ook een matras van de juiste hardheid uitgekozen. Vervolgens gingen we verder voor passende hoofdkussens en een passend dekbed waar weer naar mijn voorkeuren en (slaap)eigenschappen werd gevraagd. Toen ook dat geregeld was en er een mooi dekbedovertrek uitgezocht was werden de kleuren van alle onderdelen op elkaar en op mijn interieur afgestemd en was de deal rond. Nu alleen nog wachten tot februari want dan wordt ie afgeleverd, inclusief verwijderen van mijn oude bed. Kijk dat is service.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten