dinsdag 26 november 2013

PasNL

Het logo van Pasnl
Een paar dagen geleden nog liep ik te klagen over het feit dat mijn portemonnee overstroomd raakte met pasjes en dat ik op een oplossing zat te wachten (en dan met name een die op mijn smartphone zou werken) en als een donderslag bij heldere hemel verschijnt daar opeens de app pasnl.

Ik kreeg een mailtje van mijn goede vriend Dennis om hier eens naar te kijken en ook op de site van de iPhome club werd de app behandeld. Uiteraard heb ik de app meteen gedownload en geïnstalleerd op mijn nieuwe iPhone 5s. Opstarten ging als een trein en na korte tijd waren zowel mijn AG bonus kaart als mijn airmiles kaart in de app opgenomen, er was ook een entry voor mijn flying blue kaart van de KLM maar aangezien deze kaart geen barcode heeft is het niet mogelijk hem op te nemen. De eerste misser van de app. Verder bleken geen van mijn pasjes onderdeel uit te maken van de collectie die de app kent. Maar ja twee is in ieder geval beter dan nul. Nu eens kijken of ik er in de winkels gebruik van kan maken via mijn telefoon want dan ben ik de eerste pasjes kwijt en hopelijk gaan er dan meer volgen in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten