maandag 4 november 2013

Total

Het logo van Total
Ik kwam laatst terug naar Amsterdam vanuit het zuiden en op een gegeven ogenblik kwam de bodem van de benzinetank in beeld dus het werd tijd om te gaan tanken. Het eerste tankstation dat ik tegenkwam was er een van Total bij Utrecht dus ik reed mijn auto naar binnen en zette hem naast de pomp neer. Daar bleken echter slechts twee slangen in plaats van de gebruikelijke vier aan te hangen. Men schonk hier alleen de plus varianten van diesel en benzine en niet de normale varianten. Aangezien je van de lease maatschappij alleen de normale varianten mag tanken (een duidelijker bewijs dat al dat opgeklopte gedoe van over de premium varianten onzin is is er niet) nam ik een andere pomp waar wel vier slangen aanhingen.

Als je niet goed oplet sta je dus te duur te tanken wat ik niet echt netjes vindt van deze pomphouder. Kortom hier zien ze mijn geen tweede keer terug!

1 opmerking:

  1. En bij de Eend gaan ze je ook al niet meer terug zien, las ik. Wat een rotdag :-).

    BeantwoordenVerwijderen