woensdag 20 november 2013

iPhone 5s

Ik heb de bovenste dus Spacegrijs
Maandag kwam er een prettig bericht vanuit de Apple store naar mij toe, zowel via mail als via de app. Mijn bestelde iPhone 5s zou dinsdag door een koerier afgeleverd worden. Dat was twee dagen eerder dan de beste voorspelling van de Apple store (een goede psychologische truc om de aflever datum hoger te zetten dan de verwachtte datum). Inmiddels was mijn gratis mobiele data kaartje van xs4all ook al binnen dus ik ging eens kijken wat ik de volgende dag moest doen om de spullen te migreren naar mijn nieuwe telefoon. Welnu het is Apple dus het is een makkie was de verwachting en dat bleek wederom zo te zijn. De instructies waren simpel. Maak een back-up van je huidige telefoon in de Cloud, start je nieuwe telefoon op en zet de back-up terug.

Toen de koerier kwam maakte ik het pakketje open en pakte de spullen uit. De eerste actie was de nano sim installeren en dat was precies het priegelwerk waar ik bang voor was. Toch lukte het en even later ging de telefoon aan en de reserve kopie installeerde probleemloos. In no time was ik up en running met mijn nieuwe telefoon. Apple staat gewoon voor simpel zoals het hoort in tegenstelling tot Microsoft. Nu de volgende stap, het uitzoeken van het juiste telefoon abonnement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten