maandag 25 november 2013

Stroom

De iPhone 4 naar pc oplader
Ik ben tegenwoordig heel erg mobiel. Ik hen nu, tijdelijk, drie telefoons, (iPhone 4, iPhone 5s en een Lumia), een iPad, een e-reader, een notebook en een laptop. Nu is dat allemaal heel erg mooi maar het enige nadeel van al die mobiele apparaten is dat ze aardig wat stroom verbruiken. Met name de telefoons kunnen probleemloos via mijn pc opgeladen worden maar de andere apparaten hebben toch echt wel stroom uit het stopcontact nodig.

Dat betekent dat er nu overal draadjes liggen om mobielen apparatuur van de broodnodige stroom te voorzien. En daar liggen elke dag wel meerder apparaten aan zodat het een ware opstelling van apparatuur is in mijn huis Het wordt hoog tijd dat alles probleemloos door de lucht opgeladen gaat worden want zo kom ik nooit van die zee van kabels af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten