vrijdag 22 november 2013

R&D comics

Het catawiki logo
Zoals wel vaker gememoreerd en in diverse blogposten, deze bijvoorbeeld, was ik een vaste standhouder op de stripdagen. En in dit bericht legde ik uit waarom ik er mee gestopt ben.

Maar dat betekent niet helemaal het einde van de striphandel want Dennis heeft op de verzamelaars site catawiki een winkel aangemaakt met de mooie naam R&D comics (geen prijs voor wie snapt dat dat voor René en Dennis staat). Hier heeft hij een klein deel van ons aanbod op neergezet met de mededeling dat er meer te halen valt voor geïnteresseerden.

Er gebeurt niet al te vaak wat mee maar van de week was er weer eens een klant die een aantal savage sword comics wilde hebben. Ik dook dus de box in en viste deze negen comics op zodat er weer een tevreden klant van R&D comics bij komt. Niet dat we hier rijk van worden want €20 met zijn tweeën zijn niet echt schokkende bedragen. Maar ja het is een kleine moeite en ik spuug er niet op en wie weet komt de klant later terug voor mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten