donderdag 31 oktober 2013

Wederom storing

Het Shell logo door de jaren heen
Toen ik woensdag naar huis reed besloot ik eerst even te tanken en dat doe je dan bij de Shell pomp in Almere vlak voor je de A6 op rijdt.Er liep echter een medewerker bij de pomp rond en toen ik uitstapte vroeg hij hoe ik wilde gaan betalen. Ik kreeg een flashback naar eind augustus toen de Shell betaalsystemen stuk waren en jawel wederom bleek dat mijn tankpas niet zou werken.

Aangezien ik geleerd had van de vorige keer vroeg ik of dat bij alle Shell stations zo was en dat werd bevestigd. Ik trok voor mezelf meteen de conclusie dat Shell, net zoals heel veel andere bedrijven, wat problemen had bij het aanpassen van de software naar de nieuwe SEPA standaard, wat dat is voor mij de enige verklaring waarom hun, doorgaans o zo betrouwbare, betaalsysteem nu alweer een storing had. Gelukkig had ik nog genoeg benzine om thuis te komen dus ik hoefde niet zelf te betalen en later met een bonnetje te declareren. Nu is wel het allereerste wat ik vandaag moet doen tanken want mijn auto geeft aan nog tien kilometer te kunnen rijden op de huidige brandstofvoorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten