donderdag 10 oktober 2013

Te vroeg op staan

Het gevreesde tijdstip
Enige tijd terug had ik al verteld dat ik komend weekend naar Luxemburg zou vertrekken voor een weekendje met de PV van mijn werk. Het vertrek zou vroeg zijn, erg vroeg zelfs en daar ben ik als uitslaper nou niet echt een fan van. Deze week werd de schade nog erger want ik moest al om half zes in Almere zijn voor het vertrek van de bus, dat was weer een half uur eerder dan de vorige vertrktijd. Dat betekende dat de wekker om half vijf zou aflopen en dat zag ik echt niet zitten. Na enig overleg met mijn reisgenoot besloot ik dat ik met mijn eigen auto zou gaan want dat betekende dat ik pas om half acht hoefde op te staan, een winst van drie uur.

Ik was kennelijk niet de enige met wat opstaan aversie want toen een collegaatje hoorde, die bij mij in de buurt woont, dat ik met mijn eigen auto ging vroeg ze of er misschien nog plek was. Uiteraard was dat geen enkel probleem en zo vertrekken we zaterdag gevieren naar Luxemburg met enkele uurtjes extra slaap.

1 opmerking:

  1. Ik blijf het een mooi woord vinden, collegaatje. Of het is een collega van 1.45 meter (de grootste dwerg ter wereld), of een lief meiske die als secretaresse werkt :-).

    BeantwoordenVerwijderen