vrijdag 11 oktober 2013

Alleen op de wereld

Ook iemand die allen op de wereld is
Met behulp van social media kun je aan je vrienden laten weten wat je doet en war je bent en ook kunnen zij dit aan jou vertellen. Het is iets dat ik al langere tijd gebruik en waar ik veel plezier aan beleef maar af en toe ben je best wel jaloers en voel je je heel alleen op de wereld.

Zo zijn er op dit moment vrienden van mij in Japan, Thailand, Vietnam en nog een aantal andere landen en tonen zij via bv. Facebook Foursquare waar zij zijn en wat zij doen.en ben ik heel erg alleen in Nederland. Nu ben ik natuurlijk helemaal niet zo alleen en heb hier ook genoeg vrienden en ga ik dit weekend heerlijk naar Luxemburg en Duitsland maar toch kan ik het niet nalaten om lichte steekjes van jaloezie te voelen. Social media zijn een vloek en een zegen maar ik zou ze niet meer willen missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten