dinsdag 22 oktober 2013

Ontkalken

Het Nespresso logo
Ik kreeg een vriendelijke email van mijn vrienden van Nespresso dat het tijd was om mijn machine te ontkalken. Daar ze alles weten over je koffieverbruik weten ze ook wanneer het tijd is om je machine te ontkalken. Een prima services maar uiteraard zit er een extra stukje verdienmodel aan vast.

Want de ontkalk set voor je machine moet je uiteraard bij Nespresso kopen. Mu is de set (goed voor twee ontkalkingsbeurten) netjes verzorgd. Een duidelijke handleiding in heel veel talen (en zonder taalfouten in de Nederlandse, iets wat je alleen bij luxere merken ziet) die duidelijk aangaf wat je moest doen. In no time was mijn machine weer klaar voor de volgende serie koffie cups en voor de zoveelste keer kan ik maar een ding zeggen over Nespresso. Alles is top geregeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten