donderdag 3 oktober 2013

Nieuwe visboer

Vis op het ijs
In mijn omgeving zitten twee visboeren, de eerste is Freek de Kort en de tweede is Jan Hendriks. Nu is Jan mijn favoriete visboer want de kwaliteit van zijn producten vind ik stukken beter dan die van Freek en hij heeft ook veel meer dingen die ik lekker vind zoals bv. coquilles en wilde Schotse zalm. Daarnaast vind ik ook zijn personeel een stuk aardiger en je begrijpt mijn keuze.

Nu kom ik nog altijd bij Freek in de buurt want een paar winkels verder zit een filiaal van Bertram en die maken toch wel het beste brood hier in de omgeving. Bij mijn laatste bezoek aan Bertram stond er een andere naam boven de winkel van Freek dus ik besloot te gaan kijken wat er veranderd was. Helaas niet al te veel want het personeel was niet veranderd, het assortiment was gelijk gebleven en ook de kwaliteit was nog steeds van hetzelfde niveau. Voor mij is het duidelijk ik haal mijn vis weer bij Jan in het vervolg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten