vrijdag 4 oktober 2013

Holy soda

Het assortiment
Zoals ik al eerder vermeld heb ben ik vanwege de bouw en implementatie van het SEPA traject tijdelijk ingezet bij een andere afdeling van ons bedrijf om hun bij te staan in dit best wel spannende programma.

Nu heeft de manager van die afdeling altijd wel leuke invallen, zo had hij tijdens het afsluiten van een onderdeel van het traject speciale M&M's voor zijn afdeling laten maken en ook ik kreeg er destijds een zakje van. Ook deze week had hij zijn afdeling weer eens bij elkaar geroepen en op de grote tafel in zijn kamer stonden allerlei geheimzinnige flesjes met als label holy soda. Na een speech over wat we bereikt hadden en hoe we ervoor stonden legde hij een link naar dit 100% drankje en nodigde iedereen uit een flesje te pakken. Ik eindigde met een flesje appel framboos maar ik vind het er best wel verdacht uit zien. Ik ga mijn neefje of nichtje er dan ook maar een plezier mee doen en ik ga het zeker niet zelf proberen. Ik ven erg benieuwd wat hij of zij er van vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten